Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem ten program teď dočetl.Trvalo mi to přes dvě hodiny, ale pochopil jsem, že se opět jedná o věc zbytečnou. Stanovených cílů nelze dosáhnout, když není vůle těch, kterých se to týká. Jinak si ještě myslím, že si musí EU připravit tak 100 miliard korun, aby se ta vize mohla v rozpětí 5 let naplnit. Viz sociální bydlení, školství a další. Vidím to jako nemožné. Jen se na tom bude dál a opět živit spousta lehkoživků a výsledky žádné. Vsadím se, že v roce 2020 bude konstatováno, že zamýšlené cíle nebyly dosaženy a bude vytvořen další integrační program, který bude vyžadovat další a další finance. To co ti "idealisté" chtějí dosáhnout je NEMOŽNÉ.

0 0
možnosti

Dientbierův materiál jsem nečetl ani číst nehodlám. Pokud je tam napsáno, že romské rodině s dětmi je třeba zajistit bydlení v bytě, plně s tím souhlasím ovšem za předpokladu, že se vynechá to slovo "romské". Nějak nechápu proč by nějaká skupina obyvatel měla mít privilegia. Pokud se nemýlím pan Dientsbier má také občanství USA. Nepochybuji o tom, že i v USA propaguje tutéž myšlenku vůči Hispáncům atd.

3 0
možnosti
  • Počet článků 322
  • Celková karma 18,54
  • Průměrná čtenost 1155x
Moje články s často zcela nezbytnou dávkou ironie jsou o věcech a událostech ze života kolem nás a nejen z jižní Moravy.  V minulosti jsem profesně působil v oborech reklamní grafiky a vědecké ilustrace. Nejsem členem žádné politické strany a ani hnutí - a protože je pokládám za zbytečné, od roku 2016 nechodím k žádným volbám. Podle osobní zkušenosti se řídím heslem: "Všechno zlé je k něčemu dobré". Nyní jsem důchodce (ročník 1949, Blíženec).