Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-)....Jednoduché řešení ! Jedna pojišťovna, státní. Paláce, v nichž žijí dobře placení úředníci s příjmem ze zdravotní"daně", která přichází na účet pojišťoven pravidelně, proč konkurence? Z pacienta se stal "klient" tak si ho přecházíme za peníze nuceně vybrané. My se máme,(všichni úředníci těchto pojišťoven), také výborně ! Nedovedu to spočítat, ale dovedete si představit, kolik by to mohlo přinést miliard do zdravotnictví ? R^R^R^

1 0
možnosti
JC

. Jakmile v textu bylo slovo "podfinancované", tak to ukončilo čtení. Ukažte mi, která část naší společnosti NENÍ podfinancovaná. Já takovou neznám. Ještě nepřišel ministr, aby bránil kapsu daňového poplatníka, když to dělá Babiš, tak je mu nadáváno. Žili jsme v minulém režimu v těžké krizi a nevěděli jsme o tom. Mysleli jsme si, že je to normální. Škoda, že nelze přesadit např. nějakého pana rektora třeba do r. 1975. To by viděl podfinancované školství! O zdravotnictví nemluvě.

2 0
možnosti
  • Počet článků 321
  • Celková karma 18,09
  • Průměrná čtenost 1159x
Moje články s často zcela nezbytnou dávkou ironie jsou o věcech a událostech ze života kolem nás a nejen z jižní Moravy.  V minulosti jsem profesně působil v oborech reklamní grafiky a vědecké ilustrace. Nejsem členem žádné politické strany a ani hnutí - a protože je pokládám za zbytečné, od roku 2016 nechodím k žádným volbám. Podle osobní zkušenosti se řídím heslem: "Všechno zlé je k něčemu dobré". Nyní jsem důchodce (ročník 1949, Blíženec).