Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Digitalizace státu probíhá asi od roku 1993 nebo tak nějank. A současný stav? Ubohost, bída, utrpení, diletantství, korupce a ..... (každý ať si doplní své). Jen ten výsledek je jaksi v nedohlednu, takže bych si nedělal velké iluze.

2 0
možnosti

Tak to za trest odvoláme Ivana Bartoše a jeho nadřízeného - Petra Fialu, pro neschopnost ?

0 1
možnosti

Váš článek jsem nečetla,jen ten úvod. Ale také se zlobím na náš stát. Proč začínají s digitalizací u nás méně vzdělaných.

Tak třeba u očního lékaře jsem vyšetření platila na ruku. Při posledním vyšetření jsem dostala do ruky fakturu a zaplať si jak chceš. A napsání nových léků u obvodního praktikuji přes e-mail.

Také obvoďák mi e- mailem, dá vědět kdy má dovolenou.

Né tak u odborných lékařů... proč ????

Já vím, chtělo by toto vzdychání poslat někam jinam , ale kam ,

že by na lampárnu

1 0
možnosti
Foto

Ad V. Nykodýmová. Zkuste si prosím vzpomenout na rétoriku našich volebních kandidátů stran a hnutí, ve snaze dostat se na jedno ze 200 křesel v poslanecké lavici?? Všichni se mohou nevšední ochotou málem přetrhnout, že? Tak si zkuste vyhledat, který z poslanců je podle vašeho bydliště ten váš - a potom mu napište. Třeba vám odpoví. A když ne, tak napište jeho šéfové, paní předsedkyni Markétě P. Adamové. Ať se předvede, co umí.

2 0
možnosti
  • Počet článků 322
  • Celková karma 21,05
  • Průměrná čtenost 1155x
Moje články s často zcela nezbytnou dávkou ironie jsou o věcech a událostech ze života kolem nás a nejen z jižní Moravy.  V minulosti jsem profesně působil v oborech reklamní grafiky a vědecké ilustrace. Nejsem členem žádné politické strany a ani hnutí - a protože je pokládám za zbytečné, od roku 2016 nechodím k žádným volbám. Podle osobní zkušenosti se řídím heslem: "Všechno zlé je k něčemu dobré". Nyní jsem důchodce (ročník 1949, Blíženec).