Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

To, co autor vykládá, je trošku klišé. Pamatuju si totiž velmi dobře, že když mi bylo 50-62, velký zájem o mě nebyl, ačkoliv mám FF UK humanitního zaměření, počítačově jsem gramotný a umím tři světové řeči, čili jsem schopen číst a přeložit si, co chci. Jen ve svém blízkém okolí mám tři dlouhodobě nezaměstnané, jsou to všichni muži od 36 do 46, jeden vysokoškolák bez státních závěr. zkoušek, jeden středoškolák a jeden bakalář teologické evangelické fak., řekl bych, že je establišment nezaměstná, protože nezapadají do kritérií na výběr. Zájemců v jejich oborech je nadměrně. A to znám výhledy na 20 let - že v důsledku robotizace budou bez práce statisíce lidí, hlavně dělníků z montoven a pod. Stát by se měl o tyhle lidi starat, protože momentálně všechny tři živí rodiny resp. ženy v důchodu. Nejsou to Cikáni mimochodem.

0 0
možnosti
PB

P89e60t58r 38B47u56r85i63a64n

12. 11. 2018 23:32

Pokud z nějakého důvodu nemohou sehnat práci ve svém oboru a kvalifikaci, musí slevit. Obávám se ale, že oni nechtějí. Tedy potom ano, jsou částečně ve stejném ranku jako ti nevyučení, kterým se nechce manuálně pracovat. Práce totiž není vždy jen o tom, že musím sehnat takovou, kterou chci já, nebo výnosnou, či pohodlnou. Chuť pracovat v tomhle případě znamená mít vlastní vůli se o sebe postarat. A potom tituly a jazyky ještě automaticky nezakládají právo na přednostní zaměstnání.

4 0
možnosti
NM

...stačí se poohlédnout dopoledne na ulicích v Mostě,Litvínově a pod.....!!!!

6 0
možnosti
Foto

Žádná povinnost pracovat neexistovala, existovala povinnost prokázat řádný způsob obživy.

2 0
možnosti
Foto

I tak je možné pane Řezníku jinými slovy tuto povinnost definovat (a kdo ji neprokázal, byl považován za příživníka s rizikem obvinění z trestného činu "přiživnictví"). 8-o

10 0
možnosti
BH

Jeden by řekl: Hle díra na trhu ziskovek. Nyní je potřeba zjistit možné dotace z EU;-)

1 1
možnosti
Foto

Ovšem (paní Horáková) jaké dotace z EU (??), které jsou častým omylem občanů Česka v domnění, že nám EU snad něco dává zdarma. Takže - až Česko svůj podíl do unijního rozpočtu na velkou hromadu peněz poukáže, tak až teprve potom něco z těch peněz /jejichž většina skončí zcela nenávratně někde v Tramtárii/ - dostaneme poníženě zpět. ;-O

0 1
možnosti
  • Počet článků 321
  • Celková karma 18,08
  • Průměrná čtenost 1159x
Moje články s často zcela nezbytnou dávkou ironie jsou o věcech a událostech ze života kolem nás a nejen z jižní Moravy.  V minulosti jsem profesně působil v oborech reklamní grafiky a vědecké ilustrace. Nejsem členem žádné politické strany a ani hnutí - a protože je pokládám za zbytečné, od roku 2016 nechodím k žádným volbám. Podle osobní zkušenosti se řídím heslem: "Všechno zlé je k něčemu dobré". Nyní jsem důchodce (ročník 1949, Blíženec).