Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Vsechno co vlastni stat a take to sam ridi, vede k nicemu. (kalamita s kurovcem), pane Sindelari.

Pronajmuti nebo prodani nemovitosti je nejlepsi cesta k vyuziti tohoto majetku. Jen pomoci vyse dani, nutit vlastnika (najemce) k nejlepsim vysledkum.

1 1
možnosti
Foto

Je docela neuvěřitelné (a mně to bohatě stačí), co má pan Lima napsáno pod svým profilovým fotem blogera - "jsem byvali technolog, nyni duchodce". 8-o

0 0
možnosti
VV

Vim, ze se vam to pane Sindelari nebude libit kdyz napisu ze proto. Ze na zemedelstvi se nevztahovaly benesovy dekrety jako na lesy.

Mozna by vam o tom mohl vice napsat knize z Lichtesteinska.

0 0
možnosti
Foto

Co tím chtěl "básník Vokoun Vladimír" říci, tomu věru nerozumím. Vztahovaly se snad Benešovy dekrety na československé zemědělství v letech 1945/respektive1948/-1989, když v těchto letech bylo spravováno státem?;-O

0 0
možnosti
  • Počet článků 322
  • Celková karma 21,05
  • Průměrná čtenost 1155x
Moje články s často zcela nezbytnou dávkou ironie jsou o věcech a událostech ze života kolem nás a nejen z jižní Moravy.  V minulosti jsem profesně působil v oborech reklamní grafiky a vědecké ilustrace. Nejsem členem žádné politické strany a ani hnutí - a protože je pokládám za zbytečné, od roku 2016 nechodím k žádným volbám. Podle osobní zkušenosti se řídím heslem: "Všechno zlé je k něčemu dobré". Nyní jsem důchodce (ročník 1949, Blíženec).