Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vsechno co vlastni stat a take to sam ridi, vede k nicemu. (kalamita s kurovcem), pane Sindelari.

Pronajmuti nebo prodani nemovitosti je nejlepsi cesta k vyuziti tohoto majetku. Jen pomoci vyse dani, nutit vlastnika (najemce) k nejlepsim vysledkum.

1 1
možnosti
Foto

Je docela neuvěřitelné (a mně to bohatě stačí), co má pan Lima napsáno pod svým profilovým fotem blogera - "jsem byvali technolog, nyni duchodce". 8-o

0 0
možnosti

Pane Sindelari. Nikdy jsem nepsal do sveho "rezume" detaily o svych znalostech a vychove. Specialne do novin jako jsou iDnes. A hlavne pro takove osobnosti jako jste vy.

Ty dve uvedena slova (technolog a duchodce) je jen ukazkou pro chytre, ze mam vyssi vyuku a ze jsem dnes mimo pracovni pomer, takze jsem obcan s urcitymi zkusenostmi. To staci pro noviny iDnes.

Od vas cekam poznamku k memu vyjadreni. Kdyz se vam to nelibi, napiste to. Tak se ve svete diskutuje. Mate-li jen duvod napadat obcana osobne, asi jste na spatne adrese.

0 0
možnosti
Foto

Pokud byste měl pane Limo (s tou vaší, jak píšete doslovně vyšší výukou) u svého profilu napsáno - "jsem bývalý technolog, nyní důchodce", neměl bych absolutně žádný důvod se takovému druhu vaší informace divit. Ale takto (bohužel) ano.

0 0
možnosti

Usmevne, pane Sindelari. Okanzite se mi, po predcteni posledni vasi poznamky, vybavila stara ceska moudrost

"Chytremu napovez, blbeho kopni".

Mozna to neni doslova, ale splnuje to ucel. Koncim bez znalosti vaseho pohledu na moji zakladni poznamku.Skoda. Pravy cesky diskuter.

Mejte prijemny uterni vecer, pane Sindelari.

0 0
možnosti
Foto

Jak podle představ pana Limy doopravdy vypadá "pravý český diskutér", to nevím. Já jím ovšem být vážně nemohu, protože jsem z Moravy. A - pěkný večer i vám. ;-O

0 0
možnosti

Vzdy komentuje na vse ostatni, nez na podstatu bloggu.Jsem smutny, ze znalosti, ze jste Moravak. Uz proto, ze pochazim take z Moravy. Ale to nic. vsude ziji lide!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 322
  • Celková karma 19,01
  • Průměrná čtenost 1155x
Moje články s často zcela nezbytnou dávkou ironie jsou o věcech a událostech ze života kolem nás a nejen z jižní Moravy.  V minulosti jsem profesně působil v oborech reklamní grafiky a vědecké ilustrace. Nejsem členem žádné politické strany a ani hnutí - a protože je pokládám za zbytečné, od roku 2016 nechodím k žádným volbám. Podle osobní zkušenosti se řídím heslem: "Všechno zlé je k něčemu dobré". Nyní jsem důchodce (ročník 1949, Blíženec).