Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Byt mám, dokonce i barák, na jídlo mám taky (mandarinky a banány stojí pakatel), plyn a elektriku mám taky, a cen se nezblázním, auto mám, ale moc nejezdím, takže dálnice nepotřebuji, jenom ty vlaky by se mohly zlepšit, i když ty dálkové mě netrápí. Celkově vzato, asi žiju v úplně jiné zemi, než Vy.

14 2
možnosti
LH

Zjevně ano....že vy jste v Německu...

2 0
možnosti
Foto

Tak takhle ne, pane autore! Chybí i něco optimizmu. Sice i optimistů jsou plné i hřbitovy, ale to je detail. Skoro

7 2
možnosti
Foto

Hřbitovy jsou plné, co já si pamatuji pane pilote nikoliv optimistů, ale hrdinů, co přišli o výškové kormidlo a chtěli pořád nahoru, ale ono jim to tam jaksi neletělo.

0 0
možnosti

J93a19n 44Š90e44s19t30á71k

12. 12. 2023 10:49

Nenaříkejte! Máte sice pravdu, ale je třeba vidět i úspěchy, které nikdo nesliboval. Nikdo např. v 90. letech nesliboval, že se exkomunistický lampasák stane prezidentem, protože by se mu skoro všichni vysmáli. A podívejme se. A včera dokonce ve fejetonu na rádiu Plus Karel Hvížďala naplno řekl to, za co se dřív schytávaly v diskuzích jen mínusy. Že /možná/ hlavním důvodem, proč je podle Politiko prezident Pavel jedním z 28 lídrů Evropy pro příští rok je to, že zná zevrubně, podle aktivní zkušenosti, jak sovětské či ruské vojenské myšlení, tak i myšlení NATO.

6 8
možnosti
RK

Nebo že jsme kvůli jednomu estébákovi dokonce zrušili lustrační zákon, že?

To, že zná Pavel vojenské myšlení obou táborů, to má být handicap?

11 5
možnosti

To skuhrání vám jde výborně.

13 4
možnosti
Foto

Vychvalování marného snažení "Fialova ansánblu amatérského divadla" jde Milanu Šťastnému taktéž přímo skvěle.

7 8
možnosti
JH

J22a67n 41H94a57r13v54a29n

12. 12. 2023 10:36

No tak dobře, tak si tedy nakradli miliony ba i miliardy ...

Ale na druhou stranu se musí ocenit, že třeba Bakala z těch nakradených peněz pár desítek, nebo stovek milionů věnoval na stavbu Havlovy knihovny! A jak se tam Žantovskému krásně řediteluje. A na své kamarády Bakala nezapomíná, zrovna teď tu byl knížeti na pohřbu.

6 8
možnosti
JH

J75a65n 43H94a81r76v27a53n

12. 12. 2023 10:49

No vidíš Kněžínku, já to beru pozitivně, jak níže doporučuješ - a zase mínusuješ To ty ses furt naštvanej!

3 3
možnosti
RK

Tohle je na sepukku. Žít v permanentní negaci a nas štvání, to je prostě vopruz. Kdybyste potřeboval dřevo, mohu sloužit. Kamion? Dva?

5 4
možnosti
JB

J50i90r12i 66B55o14r

12. 12. 2023 10:23

No, nebylo by nám lépe v komunismu? Každý podle svých schopností, každému podle jeho potřeb. Já už se toho nedočkám ale mým dětem to komunisti slíbili.

8 1
možnosti
Foto

Možná o tom pan Bor neví, ale v Česku již přes 30 let působí známá skupina osob, které je dovoleno žít v duchu hesla: "Každému i bez práce všechno podle jeho potřeb!!"

2 9
možnosti
Foto

V brzku bude všeho dost.

2 1
možnosti
Foto

Už tady do diskuse vlezl i Alzák, že prej - "Do půlnoci objednáš, ráno v Alzaboxu máš".

3 1
možnosti
RK

Taktika je jasná, udržujte paniku a permanentní naštvanost

3 1
možnosti
  • Počet článků 323
  • Celková karma 18,05
  • Průměrná čtenost 1152x
Moje články s často zcela nezbytnou dávkou ironie jsou o věcech a událostech ze života kolem nás a nejen z jižní Moravy.  V minulosti jsem profesně působil v oborech reklamní grafiky a vědecké ilustrace. Nejsem členem žádné politické strany a ani hnutí - a protože je pokládám za zbytečné, od roku 2016 nechodím k žádným volbám. Podle osobní zkušenosti se řídím heslem: "Všechno zlé je k něčemu dobré". Nyní jsem důchodce (ročník 1949, Blíženec).