Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P43a41v24e41l 66P22o37n47e89c

13. 12. 2023 19:10

Pokud vyrobíme penicilin vlastní, nepochybuji, že ho vláda nabídne hned na německém trhu. Je přece velmi rozpočtově zodpovědná!

0 0
možnosti

Měl jsem za to, že mluvíte o době před rokem 1989, to nic nebylo, ale ono asi ne... Jsem už starý pracující důchodce a asi nemohu být "in". Jen tvrdím, že nebýt médií, nikdo by si na nějakou krizi ani nevzpomněl. Všeho je nadbytek, lidé už neví, co by chtěli. Mnohým se ale moc pracovat nechce, sociální dávky jim bohužel stačí na slušné žití.

3 2
možnosti
Foto

Docela mě zajímá, co je podle seniora Josefa Procházky ten zmíněný "starý pracující důchodce"?? Zmíněný pán asi "přesluhuje" a bude pracovat tak dlouho, dokud nepadne. To je přesně přáním Mariana Jurečky - "nestanovit věk odchodu do důchodu, ale pracovat až do smrti".

0 0
možnosti
Foto

Dobrý večer pane autore, je to asi první článek, který od vás čtu, a dám si vás do oblíbených. Za tento příspěvěk karma a

2 5
možnosti

Skvělé, opět jste zabodoval

3 0
možnosti

J39a47n 19M98a28r69e86k

12. 12. 2023 18:19

souzi...maso bude....(A.Novotný)

2 1
možnosti

Slunce vychazi a Cesi zacinaji nadavat v 6:03 (tusim Rencin nebo Jiranek) ... chapu, ze natazena ruka casem zacne bolet, nebylo by ale lepsi ji trochu zamestnat?

4 1
možnosti

Pohybuji po ČR, ale teprve z projevů opozice nebo v Čaulidi se dozvídám jak je to s naší zemí špatné. Jsme na tom tak zle, že dokonce Ti chudí a zubožení musejí jezdit do Rakouska či Německa pro potraviny. My pamětníci víme jak vypadala návštěva těchto zemí v 90-tých letech, kdy kupní síla nás občanů byl tak silná, že si našinec odpustil i placené WC, takže nářky našich stejskalů (ti si stýskají jak bylo dobře za socíku), nebo novějších mámehladů, jenámzimů jsou jen dokladem kam se kupní síla dostala, ale rozum v apatyce nekoupíš.....

7 1
možnosti
Foto

A jinak Zahrádko zdráv? Stolice normální, jazyk plazíte rovně, králíci vám dupou nahlas?

1 0
možnosti
Foto

Chytla mě po přečtení článku totální depka. Ale i přesto se do Ruska fakt stěhovat nechci.

4 0
možnosti
Foto

Pane autore, kdybyste alespoň průměrně pracoval, mohl jste teď mít alespoň průměrný důchod.

11 2
možnosti
Foto

Co tady pořád máte s tou prací? Třeba Bartos. To je ten, co mu na klavesnici chybi hacky a carky, nebo kmetík Dvořák, Zahrádka či Flaška /to je ten, co mě označil za duševního mrzáka/. Já si odmakal 40 let a kdo chce, abych pracoval dále, tak může pracovat klidně dalších 20 let za mě. Proč se nezaměříte na nepracující skupinu osob, co nepracuje proto, protože podle Ústavy pracovat nemusí? Potom je mi záhadou, když jste tak všichni ohromně skromní a nic nepotřebujete, proč pracujete? Abyste měli víc? Na dovču na Zanzibaru? A nebo snad špórujete na elektromobil?

0 2
možnosti

J25a30n 35R88á87ž

12. 12. 2023 12:35

Včera na Primě v pořadu 360° řekl jeden s diskutérů názor, který ve mně rezonoval asi takto. Fiala zbytečně moc mluví a měl by pochopit, že nejsme zvědaví na jeho řeči, protože nás zajímají činy. A těch zatím moc vidět není.

8 1
možnosti

Jo to lidi jako Vy mají rádi, "nekecáme-makáme", jste jasnej

1 1
možnosti

A14d22a68m 43M33a58l16ý

12. 12. 2023 11:55

Tak co konkrétně není?

Mléko, plyn, banány ?

Pečení holuby nelétají sami do huby?

14 2
možnosti
Foto

Létají, ale měli by být větší a s nádivkou.

12 2
možnosti
  • Počet článků 322
  • Celková karma 21,05
  • Průměrná čtenost 1155x
Moje články s často zcela nezbytnou dávkou ironie jsou o věcech a událostech ze života kolem nás a nejen z jižní Moravy.  V minulosti jsem profesně působil v oborech reklamní grafiky a vědecké ilustrace. Nejsem členem žádné politické strany a ani hnutí - a protože je pokládám za zbytečné, od roku 2016 nechodím k žádným volbám. Podle osobní zkušenosti se řídím heslem: "Všechno zlé je k něčemu dobré". Nyní jsem důchodce (ročník 1949, Blíženec).