Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hurá, vstříc zeleným zítřkům...

Pokud chce automobilka dotovat auta na baterky (aby vůbec nějaká ve větším rozsahu dokázala prodat) a nechce zkrachovat, musí zvýšit ceny aut se spalovacími motory.

Octavia IV v základu s třípístem 1,0 TSI stojí o 53 % víc než stála základní Octavia III se čtyřválcem 1,2 TSI.

Je to jen přeměnou auta v pojízdný Facebook?

To těžko...

1 0
možnosti

A ted si pane Kounovsky predstavte, ze zakladni Octavia v roce 1959 stala 28 000 Kcs.

Ale tenkrat se m,uvilo ci psalo o socialistickych zitrcich.

0 0
možnosti

J91a48n 97K43y65š97k58a

28. 6. 2021 16:52

Četl někdo někdy větší blábol?

2 0
možnosti
Foto

J27a73n 88S62v26a85t93e35k

28. 6. 2021 16:31

Místo toho, aby se Škoda začala "chytře opičit" po firmě Renault, která bude na palubní desky pro stejný nedostatek čipů místo digitálních na čas instalovat klasické přístroje ručičkové, tak Škoda /k nemalé radosti konkurence/ se raději rozhodla výrobu zastavit...!!

Zdroj: https://sindelarpetr.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=772338

Myslím, že ten nedostatek čipů má vliv především na využití různých pokročilých "bezpečnostních systémů" a že finta, spočívající v náhradě digitálního displeje analogovými ukazateli, by nebyla řešením... Sice věřím, že by mnozí Češi ocenili auto bez mnoha "bezpečnostních asistentů" a dalších "vychytávek", je však otázkou, zda by takové auto vůbec mohlo být homologováno pro provoz na našich a evropských veřejných komunikacích.

Sám mám nyní relativně novou Fabii, která kromě běžného parkovacího asistenta má i jakési čidlo, které upozorní řidiče na přílišnou blízkost k před ním jedoucímu vozidlu (mě to tedy upozornilo zatím jen jednou, kdy auto samo! vyhodnotilo mou rychlost vzhledem ke kluzkému povrchu v možné kolizi s vozidlem přede mnou - řeknu vám, není to špatná věc ani při té rychlosti 40 km/h, kterou jsem tehdy jel)...

A těch užitečných vychytávek, zajisté využívajících právě těch chybějících čipů, tam bude jistě ještě více (o mnoha z nich asi ani nemám tušení).

Jistě - můžeme se vrátit do dob Favoritů či do doby Škody 1000MB (z hlediska jednoduchosti oprav), nicméně si přiznejme, kdo z nás by dnes chtěl takové auto řídit?

Pro někoho, pro koho představuje auto prostředek, umožňující mu relativně bezpečný přesun z místa A do místa B, kdo je rád, když se musí věnovat jen dopravní situaci (okolním dopravním prostředkům a chodcům), kdo si nepotřebuje honit ego tím, že může být někde o 30 s dříve, kdo raději vyrazí dřív, kdo ocení rozumnou asistenci auta (např. ten parkovací asistent, ABS, ESP apod.), kdo raději předá auto odborníkům (do servisu), pro toho je auto "napěchované různými vychytávkami lepší volba než "Favorit" bez ničeho.

1 1
možnosti

A co takhle rovnou zacit vyrabet tudora s drevenou karoserii?

1 0
možnosti
  • Počet článků 322
  • Celková karma 21,05
  • Průměrná čtenost 1155x
Moje články s často zcela nezbytnou dávkou ironie jsou o věcech a událostech ze života kolem nás a nejen z jižní Moravy.  V minulosti jsem profesně působil v oborech reklamní grafiky a vědecké ilustrace. Nejsem členem žádné politické strany a ani hnutí - a protože je pokládám za zbytečné, od roku 2016 nechodím k žádným volbám. Podle osobní zkušenosti se řídím heslem: "Všechno zlé je k něčemu dobré". Nyní jsem důchodce (ročník 1949, Blíženec).